Monday, October 17, 2005

M-I-N-Ä

Olen shetlanninlammaskoira oikealta nimeltäni Sunsweet Blue Caramelle, alias Minttu. Minulla on myös muita kummallisia nimiä, kuten pikku possu, Neiti Prinsessa Hienohelma, Vauhtityttö, Missukka, Mussukka, Minttuliini, Missupissu ja mc Minttu. Siinä joitakin, nimiä kertyy joka päivä aina lisää ja lisää. Pian minut varmaankin tunnistetaan jo nimestä peruna.

Olin jo iso tyttö kun tulin nykyisille "omistajilleni". Minä toisinaan kyllä omistan heidät. Mutta olin hyvin arka, enkä oikeastaan halunnut kenekään muun koskevan minuun. Nykyään olen jo paljon sosiaalisempi, en siis ole ongelmalapsi. Välillä olen hieman varovainen kaikkien miesten suhteen, mutta jotkut ovat ihan kivojakin. Olen ehkä maailman söpöin koira, näin mami minusta usein sanoo. Ja näin uskon myös itsekin, olenhan sentään aika hurjan söpö ja kaunis.

Minulla on muutama vauvakin tässä maailmassa, mutta en enää kovin usein näe heitä. Rakkain on varmasti pikku-Pepi, jota silloin tällöin tapaan.

Harrastuksiini kuuluu piilosilla leikkiminen, syöminen, "pipari"-piilotus, "tanssiminen" ja "laulaminen" muiden aivastuksien aikana.
Lempiherkut taitavat olla ihan tavalliset lihapalat. Sekä herkkunappulat ja schmackosit, ne vasta hyviä onkin. Possunkorvat ja kaikki pienetkin luut menevät.

Parhaat kaverini ovat ehdottomasti Jedi, Ninja ja Rambo.